Спеціальна школа в смт Мізоч
Рівненської обласної ради

Історія закладу

NoneNoneNoneNoneNone

Даруємо радість спілкування

Спеціальна школа в смт Мізоч Рівненської обласної ради – це заклад, що забезпечує реалізацію права дітей з тяжкими порушеннями мовлення на здобуття базової освіти. Головна мета діяльності закладу – корекційно-розвиткова робота з учнями, які мають тяжкі порушення мовлення.

Головними завданнями  школи є:

-         забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного розвитку, на здобуття певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу в комплексі з корекційно - розвитковою роботою, медичною реабілітацією;

-         розвиток природних здібностей та обдарувань, творчого мислення вихованців, здійснення їх допрофесійної підготовки, формування соціально адаптованої особистості;

-         сприяння засвоєнню учнями норм громадянської етики та загальнолюдської моралі, міжособистісного спілкування, основ гігієни та зорового способу життя, початкових трудових умінь і навичок;

-         сприяння фізичному і психічному розвитку дітей;

-         забезпечення у процесі навчання й виховання системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу з урахування стану здоров’я, особливостей психофізичного розвитку учнів;

-         здійснення соціально-педагогічного патронату.

     Основні напрямки роботи закладу:

-         вдосконалення методики роботи дошкільних груп з ранньої діагностики та корекції мовленнєвих порушень;

-         створення системи взаємозв’язку вчителя, логопеда, вихователя, психолога, соціального педагога в навчально-виховній та корекційній роботі через проведення спільних засідань методичних об’єднань;

-         виховання готовності до самостійного життя та інтеграції в суспільство;

-         формування комунікативної компетентності з використанням комп’ютерних технологій в навчально-виховній та корекційній  роботі.

 

Адміністрація закладу:

Ткачук Валентина Віталіївна – директор школи.

Педагогічний стаж роботи – 24 роки, на посаді – 4 роки.

Горчак Юлія Яківна – заступник директора з навчально-виховної роботи. Педагогічний  стаж роботи 30 років, на посаді – 10 років.

Киричук Оксана Василівна  – заступник директора з виховної роботи. Педагогічний стаж роботи 26 років, на посаді –2 роки.

Горчак Святослав Васильович – заступник директора з господарської роботи, на посаді – 13 років.

         Навчання, виховання та корекцію здійснюють 89 педагогів. З них 29 мають спеціальну дефектологічну освіту. Кваліфікаційний рівень педагогів :

-         спеціаліст вищої категорії  – 46

-         спеціаліст І категорії – 18

-         педагогічне звання «старший вчитель» – 10

-         педагогічне звання «старший вихователь» – 3

-         педагогічне звання «вчитель-методист» – 1

-         педагогічне звання «вихователь-методист» – 3

        

Обслуговуючий персонал – 54 чол.,  медичний персонал – 2 сестри медичні

 

Освітній процес для вихованців дошкільних груп та учнів 1-10 класів здійснюється в одну зміну.

Заклад розрахований на 240 дітей.

Структура навчального закладу:

- Діагностико-корекційні дошкільні групи (3-6 років);

- 1 – 4 класи;

- 5 – 10 класи.

В закладі обладнано кабінети для проведення корекційно-розвиткових занять: 6 логопедичних, музики та логоритміки, лікувальної фізкультури, психолога, соціального педагога; класи-кабінети: початкового навчання, української мови та літератури, іноземної мови, зарубіжної літератури, математики, фізики та хімії, біології, географії, історії, комп’ютерний, кабінет ІКТ, обслуговуючої праці, дві майстерні технічної праці.

Базовий логопедичний кабінет обладнаний комп’ютерною програмою  «Живий звук», приладами для закріплення навичок та корекції мовлення Монолог «АКР-01М» та «ІНТОН-М».

У школі створені особливі умови для навчання, виховання, корекції мовленнєвих вад та утримання учнів, які визначаються:

  • Спеціальним режимом дня;
  • Системою навчальної, виховної, корекційної роботи;
  • Створення спеціальних умов для корекційної направленості навчання, відновлення здоров’я, подолання порушень психофізичного розвитку;
  • Здійснення індивідуального та диференційованого підходу у навчанні та вихованні з урахуванням характеру мовленнєвого порушення.

Матеріально-технічна база закладу: навчальний корпус, два спальні корпуси, їдальня, лазня-пральня, медичний пункт-ізолятор, обладнаний сучасним медичним устаткуванням, клуб, бібліотека, газова котельня, власна свердловина для забору питної води. Навчальні кабінети та класи-кабінети забезпечені сучасними комплектами меблів, наочно-дидактичними матеріалами корекційного спрямування та технічними засобами навчання. В закладі обладнано дві майстерні технічної праці (з обробки деревини та металу), одна –  обслуговуючої праці з сучасними електричними швейними машинками та кухнею-їдальнею.