Розділ 1.
Загальні положення
1.2.1.1.Сторонами даного колективного договору є: адміністрація КЗ «Мізоцька спеціальна школа І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради,в особі директора школи, Ткачук Валентини Віталіївни,з однієї сторони, та профспілковий комітет, як уповноважений трудовим колективом на представництво його інтересів, в особі голови профкому Денисюк Олени Леонідівни, з другої сторони.
1.3.Колективний договір укладений на основі чинного законодавства України, зокрема Законів України «Про колективні договори і угоди», «Про соціальний діалог в Україні», Генеральної угоди, Галузевої угоди на 2019-2021 роки між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, угоди на 2017-2020 роки між управлінням освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації та радою Рівненської організації Профспілки працівників освіти і науки України прийнятих сторонами зобов'язань і є локальним правовим актом, який регулює виробничі, навчальні, трудові і соціально-економічні відносини на основі узгоджених інтересів працюючих та уповноваженого власником органу - адміністрації школи.
1.4.Положення цього колективного договору поширюються на всіх працівників закладу незалежно від членства в профспілці, і є обов'язковими як для керівників освітнього закладу, так і для інших працівників закладу.
Керівник, його заступники, голова профкому і члени профкому закладу освіти доводять до відома працівників під особисту розписку текст колективного договору у двохтижневий термін від дня його підписання, забезпечують гласність його виконання. Адміністрація зобов'язується, приймаючи на роботу нових працівників, знайомити їх під розписку з текстом колективного договору.
1.4.Сторони підтверджують реальність забезпечення прийнятих та узгоджених зобов'язань, обов'язковість - умов даного договору.
1.5.Керівництво освітнього закладу визнає профспілковий комітет єдиним представником працівників-членів трудового колективу в питаннях виробництва, трудових і соціально-економічних відносин.
1.6. Комітет профспілкової організації зобов'язується сприяти ефективній роботі школи властивими профспілці методами та засобами.
1.7.Договір укладений на 2019-2023 роки, набуває чинності з моменту підписання представниками сторін і діє до укладення нового Договору або перегляду цього договору.
1.8.За спільною домовленістю сторін до договору можуть вноситися доповнення або зміни, при цьому вони не повинні погіршувати умови праці, трудових і соціальних гарантій, передбачених законодавством і цим Договором.
Пропозиції однієї із сторін є обов’язковими для розгляду іншою стороною.
Зміни, що випливають із змін чинного законодавства та галузевих угод, вносяться без проведення переговорів, інші зміни та доповнення або припинення дії договору, тільки після переговорів сторін у такому порядку:
- одна із сторін повідомляє іншу сторону та вносить сформульовані пропозиції щодо внесення зміни до договору;
- у семиденний строк сторони утворюють робочу комісію і розпочинають переговори;
- після досягнення згоди сторін щодо внесення змін оформляється відповідний протокол.
1.9.Невід’ємною частиною Договору є додатки до нього (додатки №1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11).
1.10.Адміністрація навчального закладу у семиденний термін з дня підписання колективного договору подає його на повідомну реєстрацію.
1.11.Сторони розпочинають переговори щодо укладення нового договору не пізніше ніж за три місяці до закінчення дії цього договору.
Розділ 2
Забезпечення стабільності роботи і розвитку школи
2.1.Сторони договору домовились:
2.1.1.Протягом дії договору спрямовувати свою роботу на забезпечення умов необхідних для виконання Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».
2.1.2.Не приймати в односторонньому порядку рішень із основних питань роботи школи, трудових, економічних, соціальних та культурних прав та інтересів працівників школи.
2.1.3.Залучати піклувальну раду та місцеві підприємницькі структури до зміцнення та упорядкування навчально-матеріальної бази школи.
2.1.4.Не допускати збирання грошово-матеріальних цінностей із батьків та інших дій, які мають ознаки корупції та приниження репутації навчального закладу працівниками навчального закладу.
2.2. Адміністрація школи зобов'язується:
2.2.1.Своєчасно та в повному обсязі забезпечити навчальні кабінети та всіх працівників матеріально-технічними засобами необхідними для реалізації навчально-виховних завдань та якісного виконання професійних обов'язків кожним працівником.
2.2.2.Виконати плани курсової перепідготовки, семінарських занять, інших форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у відповідності з графіком атестації вчителів та вихователів із обов'язковою оплатою відряджень та збереженням середньої заробітної плати в період навчання з відривом від роботи.
2.2.3.Забезпечити шкільну бібліотеку сучасними науково-педагогічними та методичними виданнями, а учнів у повному обсязі підручниками.
2.2.4.Створити умови для розвитку методичної творчості працівників, видання авторських збірок творчих доробок вчителів, запровадження сучасних апробованих інноваційних педагогічних технологій у роботу педагогічного колективу.
2.2.5.Відкривати класи, виховні групи у повній відповідності із нормативами, які визначені законодавством про освіту і на цій основі забезпечити належне педагогічне навантаження вчителів і вихователів.
2.2.6.Розробити за участю профспілкової сторони стратегію розв'язання організаційно-педагогічних проблем, над якими працює школа, підвищення ефективності освітнього процесу, створення соціально-економічних умов навчання учнів і роботи працівників.
2.2.7.Своєчасно інформувати профспілкову сторону про результати розгляду її пропозицій, запитів і звернень щодо поліпшення роботи школи.
2.3. Профспілковий комітет зобов'язується:
2.3.1.Сприяти зміцненню трудової дисципліни в колективі школи, збереженню, впорядкуванню та ефективному використанню навчально-матеріальної бази для створення належних умов засвоєння учнями навчальних програм.
2.3.2.Організувати збір та узагальнення пропозицій та звернень працівників із питань поліпшення діяльності школи, доводити їх до сторони власника, інформувати трудовий колектив про вжиті заходи.
2.3.3.Вирішувати питання трудових і соціально-економічних відносин у трудовому колективі школи у повній відповідності з законодавчими актами в галузі освіти та Угодами всіх рівнів разом зі стороною власника шляхом взаємних консультацій та спільних засідань з розгляду проблем у роботі навчального закладу.
Розділ 3.
Забезпечення зайнятості працівників
3.1. Адміністрація школи зобов'язується:
3.1.1.Письмово повідомляти профкому:
- про зміни в організації виробництва та праці, про скорочення чисельності або штату працівників - не пізніше як за три місяці до внесення (запровадження) змін;
- про ліквідацію класів, виховних груп, гуртків, реорганізацію, перепрофілювання освітнього закладу не пізніше як за 6 місяців.
Невиконання цієї умови є підставою для профкому не погодитися на запровадження змін у ті строки, які пропонуватимуться адміністрацією.
3.1.2.При звільненні працівників за скороченням чисельності або штату виплачувати їм, крім вихідної допомоги, одноразову матеріальну допомогу:
- працівникам зі стажем безперервної роботи в школі понад 10 років - 0,5 мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством на момент звільнення;
- зі стажем понад 20 років - у розмірі однієї мінімальної заробітної плати. Виплату одноразової допомоги проводити за рахунок власних коштів, економії фонду заробітної плати та фонду матеріального заохочення, за рахунок надходжень від спонсорів та інших позабюджетних джерел.
3.1.3.Щоквартально надавати профкому письмову інформацію про наявність у закладі вільних робочих місць, забезпеченість працівників роботою в обсязі тарифних ставок, про надання тривалих (понад 7 днів) неоплачуваних відпусток, про переведення працівників на неповний робочий день або неповний робочий тиждень.
3.1.4.При відсутності повних тарифних ставок у штатних працівників не приймати на роботу нових працівників і припиняти укладення трудових договорів із новими працівниками за три місяці до початку масових (понад 3 % працюючих) звільнень та на час таких звільнень.
3.1.5.Укладати строкові трудові договори лише у випадках, коли трудові договори не можуть бути укладені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи або умов її виконання, або інтересів працівника.
3.1.6.Не застосовувати контрактну форму трудового договору, крім випадків, коли сам працівник виявив бажання працювати за контрактом і за умови забезпечення додаткових, передбачених чинним законодавством пільг та компенсацій.
3.1.7.Прийнятим повторно після вивільнення за ініціативою адміністрації працівникам надавати такі ж самі соціально-побутові пільги, як і решті працівників.
3.1.8 У випадках передбачених законодавством, звільнення працівників з ініціативи адміністрації здійснювати за попередньою згодою з профспілковим комітетом.
3.1.9.Залучати до викладацької роботи керівних, педагогічних працівників даного навчального закладу, інших підприємств, установ, організацій на умовах погодинної оплати лише за умови забезпечення штатних педагогічних працівників навчальним навантаженням в обсязі не менше відповідної кількості годин на ставку.
3.1.10.Вивільнення працівників здійснювати лише після використання усіх можливостей забезпечити їх роботою на іншому місці, в т.ч. за рахунок звільнення сумісників, ліквідації суміщення і т.п.
3.1.11.Звільнення педагогічних працівників у зв'язку зі скороченням обсягу роботи здійснювати тільки після закінчення навчального року.
3.1.12.Надавати працівникам, попередженим про наступне їх вивільнення, час для пошуку роботи не менше 2 годин на тиждень із збереженням середньої заробітної плати.
3.1.13.Забезпечити працівникам, що вивільнені на підставах п. 1 статті 40 КЗпП України, протягом двох років переважне право на укладання трудового договору (поворотне прийняття на роботу - стаття 42-1 КЗпП України) у разі виникнення потреби прийняття на роботу в школу працівників аналогічної професії, кваліфікації.
3.1.14. Не допускати звільнення працівників навчального закладу при зміні власника, зокрема при створенні об’єднаної територіальної громади.
3.1.15. Не допускати зменшення обсягу навантаження особам перед пенсійного віку.
3.1.16. Застосувати при оптимізації навчального закладу звільнення працівників за скороченням штатів або чисельності працюючих лише як крайній засіб, коли вичерпані всі можливості їх працевлаштування в інших навчальних закладах.
3.2. Профспілковий комітет зобов'язується:
3.2.1.Вести роз'яснювальну роботу з питань трудових прав та соціального захисту працівників, які підлягають вивільненню.
3.2.2.Забезпечувати захист вивільнюваних працівників згідно з чинним законодавством. Контролювати надання працівникам переважного права залишення на роботі відповідно до ст. 42 КЗпП.
3.2.3.Контролювати своєчасність затвердження педагогічною радою та директором школи робочого навчального плану школи, на підставі якого визначається кількість робочих місць учителів.
3.2.4.Не знімати з профспілкового обліку вивільнених працівників до моменту їх працевлаштування (крім випадків подання особисто заяви про зняття з обліку).
3.2.5. Із залученням фахівців правової служби вищестоящих органів Профспілки, надавати членам профспілки, безкоштовну правову допомогу (консультації, складання позовних заяв, апеляцій, представництва в судах) у зв’язку з неправомірним звільненням, у випадках зміни в організації виробництва і праці, при скороченні чисельності або штату працівників.
Розділ 4.
Робочий час
4.1 Сторони домовилися:
4.1.1.При регулюванні робочого часу у школі сторони виходять із того, що тривалість роботи не може перевищувати 40 годин на тиждень.
4.1.2.Для працівників-жінок, які мають дітей віком до 14 років, або дитину-інваліда встановлюється скорочена тривалість робочого часу -38 годин на тиждень.
4.1.3.Протягом дії цього колективного договору заклад працює в режимі п’ятиденного робочого тижня з двома вихідними днями.
4.1.4.Надурочні роботи можуть проводитися лише у випадках передбачених ст. 62 КЗпП України, та лише з дозволу профкому і не можуть перевищувати 4 години протягом двох днів підряд та 120 годин на рік.
4.1.5.Адміністрація школи погоджує з профкомом розклад уроків.
При складанні розкладу враховується принцип педагогічної доцільності та максимальної економії часу, враховуються санітарні вимоги до складання розкладу, надання вільногодня для методичної роботи для ознайомлення з досвідом інших педагогічних працівників, із метою підвищення професійного рівня, самоосвіти, підготовки до занять тощо за межами навчального закладу.
4.1.6. При складанні розкладів навчальних занять уникати нераціональних витрат часу педагогічних працівників, які здійснюють викладацьку роботу, забезпечувати безперервну послідовність проведення уроків, навчальних занять, не допускати тривалих перерв між заняттями (так званих «вікон»).
4.1.7.Навчальне навантаження для педагогічних працівників встановлюється за погодженням з профкомом не пізніше ніж за два місяці до початку наступного навчального року.
4.1.8.Порядок роботи у освітньому закладі, тривалість уроків, перерв встановлюється Правилами внутрішнього трудового розпорядку, з яким працівники навчального закладу ознайомлюються під розпис. Графіки змінності погоджуються із профкомом.
4.1.9. Про зміну режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, працівник повідомляється не пізніше ніж за два місяці.
4.1.10. Передавати уроки з окремих предметів у початкових класах, в т. ч. уроки іноземної мови, фізкультури, образотворчого мистецтва, музики, лише спеціалістам за наявності об'єктивних причин та обов'язкової згоди учителів початкових класів, забезпечуючи при цьому педагогічне навантаження учителів початкових класів не менше тарифної ставки.
4.1.11. Залучення учителів, які здійснюють індивідуальне навчання дітей за медичними показаннями, до виконання іншої організаційно-педагогічної роботи у канікулярний період, здійснюється в межах кількості годин навчального навантаження, установленого при тарифікації до початку канікул.
4.1.12. Періоди, впродовж яких в навчальному закладі не здійснюється освітній процес у зв'язку із санітарно-епідеміологічними, кліматичними чи іншими, незалежними від працівників обставинами, є робочим часом педагогічних працівників, в зазначений час працівники залучаються до освітньої, організаційно-методичної, організаційно-педагогічної робіт, відповідно до наказу керівника освітнього закладу.
4.1.13. Сприяти наданню можливості непедагогічним працівникам закладів освіти і науки, які відповідно до чинного законодавства мають право на викладацьку роботу, виконувати її в межах робочого часу.
4.2. Профспілковий комітет зобов’язується:
4.2.1. Забезпечити організацію громадського контролю за дотриманням трудового законодавства, що регулює питання робочого часу.
4.2.2. Надавати для членів профспілки із залученням працівників правової служби облради Профспілки, безкоштовні консультації та інші види правової допомоги з питань робочого часу.
Розділ 5.
Час відпочинку
5.1. Сторони домовилися:
5.1.1. Адміністрація школи за погодженням із профкомом для створення кращих умов відпочинку може у виняткових випадках перенести вільний день, день відпочинку на інший день, щоб об'єднати з найближчим святковим або неробочим днем.
5.1.2. До 15 січня кожного року узгодити, затвердити та довести до відома під особисту розписку графік щорічних оплачуваних відпусток. Графік відпусток є обов'язковим як для керівника закладу, так і для працівників.
5.1.3.Відпустки надаються працівникам тривалістю не менше 24 календарних днів.
5.14.Додаткові оплачувані відпустки надаються працівникам - з ненормованим робочим днем відповідно до Переліку посад із ненормованим робочим днем (додаток № 6).
- із шкідливими умовами праці згідно додатку №4при умові атестації робочих місць;
- жінці, яка працює та має двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину-інваліда, або яка усиновила дитину; одинокій матері, батьку, який виховує дитину без матері (у тому числі й у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особі, яка взяла дитину під опіку, надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів.
За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.
Ця відпустка надається без врахування інших додаткових відпусток:
- учасникам бойових дій, інвалідам війни ,статус яких визначений Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» надавати додаткову відпустку із збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік.
5.1.5.Адміністрація зобов'язується повідомляти працівників про дату початку відпустки не пізніше ніж за два тижні до встановленого графіком терміну.
5.1.6.На вимогу працівника адміністрація зобов'язана перенести щорічну відпустку на інший, ніж це передбачено графіком, зручний для працівника час, у випадку порушення терміну повідомлення працівника про час надання відпустки.
5.1.7.За бажанням працівника виплачувати йому грошову компенсацію за частину щорічної відпустки, при умові що використана частина відпустки працівника не менше 24 календарних днів, за наявності коштів для виплати компенсації.
5.1.8.Адміністрація зобов'язується надавати відпустку (або її частину) керівним та педагогічним працівникам протягом навчального року у зв'язку з необхідністю санаторно-курортного лікування.
5.1.9.Працівникам надається додаткова оплачувана відпустка за рахунок позабюджетних коштів у порядку установленому законодавством ч.3 ст.23 Закону України «Про відпустки»:
- батькам, чиї діти ідуть навчатися до 1 класу - 1 день на початку навчального року;
- за відсутність невідпрацьованих днів через загальні захворювання – 2 дні;
- у разі особистого шлюбу – 3 дні;
- у разі народження дитини – 3 дні;
- у зв’язку зі смертю члена сім’ї – 3 дні.
5.1.10.Працівникам надаються путівки для реабілітаційного санаторно-курортного лікування на підставі особистої заяви, медичної довідки про потребу санаторно-курортного лікування та відповідно до черговості заяв, поданих особами, що потребують санаторно-курортного лікування в профком.
5.1.11.Рішення комісії про надання путівки для санаторно-курортного лікування приймається на підставі клопотання профкому з урахуванням його пропозицій про розмір оплати вартості готівки працівником.
5.1.12.Надавати подружжям, які працюють у системі освіти, за їх бажанням, щорічну відпустку в один і той самий період.
5.2. Профспілковий комітет зобов’язується:
5.2.1. Забезпечувати у межах визначеного ліміту, путівками на оздоровлення членів профспілки із знижкою за рахунок профспілкових коштів первинної, районної та обласної організацій Профспілки.
5.2.2. У випадку порушення прав членів профспілки в питаннях відпочинку, захист їх інтересів, в тому числі і в судовому порядку, здійснювати із задієнням правової служби облради Профспілки.
Розділ 6.
Умови, охорона і безпекапраці
6.1. Сторони домовилися:
6.1.1.Організувати вивчення з працівниками школи нормативних актів із охорони праці, правил поводження з шкільним обладнанням та дій на випадок виникнення небезпечних ситуацій.
6.1.2.При укладенні трудового договору щойно прийнятий працівник буде під особисту розписку проінформований керівником про умови праці, наявність на робочому місці, де він працюватиме, небезпечних та шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто та можливі наслідки їх впливу на здоров'я, його права та пільги, компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства та колективного договору.
6.1.3.Розробити, узгодити та додати до колективного договору, як додатки:
- перелік професій і посад працівників, яким видається безкоштовно спеціальний одяг, спецвзуття, інші засоби індивідуального захисту (додаток №7 );
- перелік професій і посад працівників, робота яких пов'язана із забрудненням та яким безплатно видається мило (додаток №8);
- комплексні заходи щодо досягнення нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійним захворюванням і аваріям (додаток №9).
6.2. Адміністрація школи зобов'язується:
6.2.1.Додержуватися встановлених загальнодержавних нормативів із питань охорони праці: скорочена тривалість робочого часу, додаткова відпустка, отримання спецодягу та інших засобів індивідуального захисту. Ознайомити працівника з нормативними документами про пільги та компенсації.
6.2.2.Щорічно передплачувати та поповнювати фонди бібліотеки матеріалами з питань охорони праці та оплати праці.
6.2.3.Забезпечувати наявність мила біля умивальників.
6.2.4.До 15.09.2020 року провести атестацію робочих місць. Щороку, перед початком навчального року, здійснювати перевірку стану охорони праці та підготовки закладу до роботи.
6.2.5.Вчасно проводити розслідування нещасних випадків, складати відповідні акти, направляти документи у відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України з заявою потерпілого для проведення страхових виплат.
6.2.6.У разі нещасного випадку на виробництві потерпілому виплачується одноразова допомога в розмірі середньомісячної заробітної плати, якщо ступінь втрати працездатності йому не встановлювався.
6.2.7.Для виконання обов'язків із питань охорони праці громадський інспектор із охорони праці, представник профспілки з питань охорони праці звільняється від роботи на 3 години в тиждень із збереженням за цей час середнього заробітку.
6.2.8.Брати участь в громадському огляді-конкурсі з питань охорони праці відповідно до Положення, затвердженого спільною постановою колегії Міністерства освіти і науки України та президії ЦК Профспілки працівників освіти і науки України Протокол №1/6-22 від 23.01.2013, Протокол №П-18-3 від 10.12.2012.
6.2.9.На охорону праці виділяти не менше як 0,2 % від фонду оплати праці відповідно до ст. 19 Закону України «Про охорону праці».
6.3. Профспілковий комітет зобов'язується:
6.3.1.Встановити постійний контроль за виконанням вимог нормативних актів із охорони праці силами громадських інспекторів, комісій, представників профспілки з питань охорони праці.
6.3.2.Відзначати громадського інспектора, членів комісії, представника профспілки з питань охорони праці преміюванням та представленням до нагородження.
6.3.3.Розглядати на засіданні профспілкового комітету заявки на спецодяг, спецвзуття та інші засоби індивідуального захисту, а також контролювати їх застосування.
6.3.4.Систематично перевіряти виконання керівником пропозицій громадського інспектора, комісії, представника профспілки з питань охорони праці, домагатись їх максимальної реалізації.
6.3.5.Вносити на розгляд зборів, засідань профкомів питання стану умов і охорони праці, взяття участі в огляді-конкурсі з питань охорони праці.
6.3.6.Здійснювати роз'яснювальну роботу щодо практики відшкодування шкоди від нещасних випадків та професійних захворювань в закладі, з інших питань охорони праці. Контролювати своєчасність та повноту відшкодування потерпілому шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним із виконанням ним трудових обов'язків, а також виплат одноразової допомоги відповідно до Закону України «Про охорону праці».
6.3.7.Виявляти приховування нещасних випадків в закладі.
6.3.8.Забезпечити участь представника профспілки у роботі комісії з розслідування нещасних випадків, опрацюванні заходів щодо їх попередження та вирішенні питань, пов'язаних із профілактикою ушкодження здоров'я учасників освітнього процесу.
6.3.9.У випадку нещасного випадку чи професійного захворювання, за рахунок коштів профспілкового бюджету, надавати члену профспілки, матеріальну допомогу на лікування.
6.3.10. Доводити до відома членів профспілки про заходи щодо профілактики захворювань, які фінансуються із районного та обласного профспілкових бюджетів.
6.3.11.Надавати для членів профспілки із залученням працівників правової служби облради Профспілки, безкоштовні консультації та інші види правової допомоги у випадку порушення відносно них законодавства про охорону праці.
Розділ 7.
Оплата праці, гарантії і компенсації
7.1. Сторони домовилися:
7.1.1.Мінімальні посадові оклади та тарифні ставки в закладі встановлюються не нижче рівня офіційно встановленої мінімальної заробітної плати.
7.1.2.Праця працівників закладу оплачується почасово за тарифними розрядами, посадовими окладами відповідно до виконуваної роботи, займаної посади, в залежності від професії, кваліфікації працівника, складності та умов виконуваних ним робіт відповідно до чинного законодавства.
7.1.3.3а сумлінну працю, зразкове виконання службових обов'язків виплачувати винагороду і преміювати працівників у відповідності до Положень про винагороду і преміювання, розроблених та затверджених адміністрацією за погодженням з профкомом, (додаток №2 та №3).
7.1.4.При роботі в несприятливих умовах праці до тарифних ставок та посадових окладів проводиться доплата в розмірі до 12% тарифної ставки (посадового окладу). Перелік робіт та посад додається (додаток №5 ).
7.1.5.За роботу в нічний час (з 22.00 години вечора до 6.00 години ранку), працівникам, які за графіками роботи працюють у цей час, проводиться доплата в розмірі 40% тарифної ставки (посадового окладу).
7.1.6.При суміщенні професій (посад), виконанні робіт в більших обсягах чи при розширеній зоні обслуговування або виконанні обов'язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи проводиться доплата до 50 % тарифної ставки (посадового окладу) відсутнього працівника, суміщуваної посади. Доплати проводити в межах економії фонду заробітної плати за відповідними посадами. Конкретний розмір доплат погоджується з профкомом.
7.1.7.При припиненні педагогічними працівниками трудових відносин серед навчального року винагороду за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків виплачувати при звільненні з урахуванням фактично відпрацьованого часу роботи.
7.1.8.Затверджувати кошториси, штатний розпис, навчальне навантаження педагогічних працівників закладу разом з профспілковим комітетом.
7.2. Адміністрація зобов'язується:
7.2.1.Здійснювати за час роботи в період канікул оплату праці педагогічних працівників та осіб з числа керівного, адміністративно-господарського та навчально-допоміжного персоналу, яким дозволено вести викладацьку роботу, з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, що передувала початку канікул.
7.2.2.Здійснювати оплату праці вчителів у випадках, коли заняття не проводяться з незалежних від них причин (несприятливі метереологічні умови, епідемії, тощо), із розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, при умові виконання працівниками іншої організаційно-педагогічної роботи відповідно до їх функціональних обов'язків. При невиконанні такої роботи оплату здійснювати з розрахунку 3/4 тарифної ставки.
7.2.3.Оплату простою не з вини працівника, при умові попередження адміністрації про його початок, оплачувати в розмірі 3/4 тарифної ставки (не менше тарифної ставки).
За час простою, коли виникла виробнича ситуація небезпечна для життя чи здоров'я працівника, або для людей, які його оточують, і навколишнього природного середовища не з його вини, за ним зберігається середній заробіток.
7.2.4.Зберігати за працівниками місце роботи та середній заробіток за час проходження медичного огляду. При проходженні медичного огляду працівників у їх вихідний день надавати за цей день відгул.
7.2.5.Заробітну плату в школі виплачувати два рази в місяць: основана заробітна плата - 1 числа місяця, аванс - 16 числа. Розмір авансу не повинен бути меншим оплати за фактично відпрацьований час, із розрахунку тарифної ставки (посадового окладу) працівника.
7.2.6.При виникненні заборгованості по заробітній платі більше як на два місяці сторони погоджують графік погашення заборгованості.
7.2.7.Заробітну плату працівникам за весь час відпустки, а також допомогу на оздоровлення виплачувати не пізніше ніж за три дні до початку відпустки.
7.2.8.Забезпечувати проведення атестації педагогічних працівників кожних п'ять років відповідно до типового Положення про атестацію педагогічних працівників України, а також при необхідності проведення позачергової атестації педпрацівників.
7.2.9.Не пізніше двохтижневого терміну провести передбачені законодавством виплати і компенсації працівникам, направленим на курси підвищення кваліфікації.
7.2.10.Вести облік надурочних робіт і проводити їх оплату відповідно до чинного законодавства.
7.2.11.Забезпечити своєчасне проведення індексації грошових доходів працівників у зв'язку із змінами цін на споживчі товари і послуги відповідно до чинного законодавства.
7.2.12.Здійснювати виплату заробітної плати через установи банків відповідно до чинного законодавства лише на підставі особистих заяв працівників.
7.2.13.Забезпечувати оплату праці працівників навчального закладу за заміну будь-яких категорій працівників.
7.2.14.Заздалегідь, не пізніше ніж за два місяці до початку нового навчального року, до виходу вчителів у відпустку, проводити на підставі затвердженого управлінням освіти і науки робочого навчального плану школи розподіл навчального і педагогічного навантаження працівників, погоджувати його на засіданні профкому школи та повідомляти всім педагогічним працівникам під розписку.
7.2.15.Здійснювати доплати працівникам за класне керівництво, перевірку зошитів та письмових робіт, за завідування навчальними кабінетами, майстернями, навчально-дослідними ділянками, бібліотеками в розмірах передбачених Постановою кабінету міністрів України від 25.08.2004 №1096 «Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності».
7.2.16.Доплати педагогічним працівникам, визначені наказом МОНУ від 24.02.2005 №118 за окремі види педагогічного навантаження, погоджувати з профкомом школи щорічно до 20 серпня.
7.2.17.Передбачити в кошторисах видатки на преміювання, надання матеріальної допомоги працівникам, стимулювання творчої праці і педагогічного новаторства керівних і педагогічних працівників у розмірах не менше 2 відсотків планового фонду заробітної плати.
7.2.18. Здійснювати оплату праці вчителів, які викладають декілька предметів інваріантної складової навчального плану, зокрема і в іншому загальноосвітньому закладі, та пройшли курси підвищення кваліфікації з цих предметів, виходячи з присвоєної кваліфікаційної категорії з основного предмета (за фахом).
7.2.19. Виплачувати при припиненні трудового договору внаслідок порушення власником або уповноваженим ним органом законодавства про працю, колективного чи трудового договору (ст..38,39) - вихідну допомогу у розмірі чотиримісячного середнього заробітку.
7.2.20. Забезпечити встановлення надбавок педагогічним працівникам відповідно до Постанови КМУ від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування» в максимальному розмірі.
7.3. Профспілковий комітет зобов'язується:
7.3.1. Здійснювати громадський контроль за дотриманням в навчальному закладі законодавства про оплату праці.
7.3.2.Сприяти в наданні працівникам установи необхідної консультативної допомоги щодо питань оплати праці, практики звернення працівників до суду про примусове стягнення заробітної плати.
7.3.3.Порушувати питання про притягнення до дисциплінарної, адміністративної відповідальності згідно із законодавством осіб, винних у невиконанні вимог законодавства про оплату праці, умов даного колективного договору, що стосуються оплати праці.
7.3.4.Представляти інтереси працівника при розгляді його трудового спору щодо оплати праці в комісії по трудових спорах.
7.3.5.Представляти на прохання працівника - члена профспілки його інтереси щодо оплати праці в суді правовою службою облради Профспілки.
7.3.6.Звертатися в Управління держпраці в Рівненській області з приводу порушення законності, для перевірки дотримання адміністрацією законодавства про працю.
7.3.7.Повідомляти про всі факти порушень щодо оплати праці галузеву правову службу.
7.3.8.Вимагати притягнення до відповідальності посадових осіб, винних в порушенні законодавства про оплату праці.
Розділ 8.
Праця жінок
8.1.Сторони домовились:
8.1.1.Враховуючи, що в системі освіти переважна більшість працівників - жінки, щорічно проводити огляд умов праці жінок та на спільних засіданнях розглядати питання про стан та заходи до покращення виконання законодавства про працю та соціальний захист жінок.
8.1.2.Не знижувати жінкам рівня виплати винагороди за сумлінну працю та зразкове виконання службових зобов'язань, порівняно з чоловіками.
8.1.3.До відпустки по вагітності приєднувати щорічну основну та додаткову відпустки незалежно від тривалості роботи жінки в школі.
8.1.4.Згідно чинного законодавства, жінкам, які перебувають у відпустці по догляду за дітьми до 3-х років (до 6 років згідно ст. 179 КЗпП), щорічно визначати обсяг навчального та педагогічного навантаження в розмірі, який вони мали до виходу у відпустку по догляду за дітьми. Вносити прізвища жінок, які перебувають у згаданих відпустках, до тарифікаційних відомостей на початок кожного навчального року з визначенням відповідного навантаження та заробітної плати.
8.1.5.При прийманні на роботу та вивільненні жінок у зв'язку зі змінами в організації та скороченні чисельності або штату працівників дотримуватися у повному обсязі вимог трудового законодавства і зокрема статті 184 КЗпП.
8.1.6.Надавати щорічно жінкам передбачені законодавством соціальні додаткові відпустки у повному обсязі за їх бажанням. Не допускати відмови у наданні таких відпусток, якщо вони були невикористані у попередні роки.
8.1.7.Обладнати побутову кімнату для жінок. Оснастити її необхідним санітарно-гігієнічним обладнанням, спеціальною аптечкою та іншими засобами.
8.1.8.За рахунок кошторисів на ремонт та економії заробітної плати щорічно надавати допомогу на оздоровлення та заохочувальні премії жінкам - активним учасникам підготовки школи до нового навчального року.
Розділ 9.
Соціально-трудові пільги, гаранти, компенсації
9.1. Адміністрація зобов'язується:
9.1.1.Сприяти педагогічним працівникам у забезпеченні їх житлом у першочерговому порядку та наданні їм службового житла.
9.1.2.Сприяти педагогічним працівникам у наданні їм пільгових кредитів для індивідуального та кооперативного будівництва.
9.1.3.Сприяти забезпеченню педагогічних працівників сільської місцевості, пенсіонерів, які раніше були педпрацівниками в сільських населених пунктах і проживають в них, безплатним користуванням житлом із опаленням та освітленням в межах встановлених норм (ст.57 Закону України «Про освіту»).
9.1.4.Забезпечити виплату педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення при наданні щорічних відпусток у розмірі одного посадового окладу, відповідно до ст. 57 Закону України «Про освіту».
9.1.5.Забезпечити надання всім категоріям працівників, в т.ч. педагогічним, матеріальної допомоги, в тому числі на оздоровлення, в сумі до одного посадового окладу на рік, виплат, премій відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах (матеріальна допомога на поховання зазначеним вище розміром не обмежується), відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1298 від 30 серпня 2002 року (в новій редакції).
9.1.6.Створити в навчальному закладі кімнату психологічного розвантаження.
9.1.7. Сприяти працівникам в оформленні призначення їм пенсій за вислугу років та за віком.
9.1.8. Здійснювати виплату працівникам при виході їх на пенсію одноразової допомоги в розмірі посадового окладу (ставки заробітної плати) за рахунок власних коштів закладу.
9.1.9.Домагатися фінансового забезпечення реалізації ст. 44 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» в частині відрахування навчальним закладом профспілковій організації коштів на проведення в трудовому колективі культурно-масової та оздоровчої роботи, раціонального їх використання.
9.2. Профспілковий комітет зобов'язується:
9.2.1. Сприяти членам трудового колективу у відведенні їм земельних ділянок під садівницькі товариства, городи, житлове будівництво.
9.2.2.Здійснювати контроль за своєчасним наданням пільг із комунальних послуг педагогічним працівникам, інформувати про стан справ місцеві органи влади, вищестоящі профспілкові органи.
9.2.3.Організувати надання допомоги у вирішенні побутових проблем пенсіонерам, що стоять на обліку у профспілкових організаціях.
9.2.4.Організовувати сімейні вечори, вечори відпочинку, присвячені Дню працівників освіти, Дню матері, Новому року і т.п.
9.2.5.Проводити День вшанування людей похилого віку. Забезпечити запрошення на свято ветеранів праці та пенсіонерів.
9.2.6.Сприяти залученню працівників закладу до участі у місцевих, міжрегіональних, всеукраїнських оглядах, конкурсах, фестивалях художньої самодіяльності та спортивних змаганнях.
9.2.7.Проводити роз'яснювальну роботу щодо пенсійного забезпечення працівників та соціального страхування.
9.2.8.Сприяти проведенню оздоровлення, сімейного відпочинку та лікування працівників, оздоровленню дітей працівників у дитячих таборах.
9.2.9.Здійснювати контроль ефективності використання коштів на соціально-культурні заходи, утримання і оплату житла, ремонт службових житлових, побутових приміщень та їдальні. За результатами перевірок складати належні акти, доводити їх до відома трудового колективу та власника. Вносити пропозиції щодо більш ефективного використання коштів.
9.2.10.Захищати та представляти інтереси членів трудового колективу у сфері житлово-побутових, комунальних, культурно-освітніх відносин.
9.2.11.Вивчати з членами трудового колективу нові нормативні акти з питань житлового законодавства, надавати консультативну допомогу з питань вирахування податків, надання соціальних податкових пільг тощо.
9.2.12.Для членів профспілки надавати із профспілкового бюджету матеріальну допомогу на лікування.
9.2.13.Надавати для дітей членів профспілки, за рахунок профспілкового бюджету новорічні дитячі подарунки та квитки на новорічні вистави.
Розділ 10.
Сприяння діяльності профспілкової організації
з питань соціально-економічного захисту працівників,
підвищення ефективності їх діяльності
10.1.Адміністрація зобов'язується:
10.1.1.Надавати профкому всю необхідну інформацію з питань, що є предметом цього колективного договору, сприяти реалізації права профспілки щодо захисту трудових та соціально-економічних інтересів працівників.
10.1.2.Безоплатно надавати профспілковому комітету обладнане приміщення, засоби зв'язку, сейф, оргтехніку, канцтовари, при необхідності транспорт для забезпечення його діяльності, приміщення для проведення зборів, засідань тощо (ст.249 КЗпП України).
10.1.3.Забезпечити безготівковий порядок сплати профспілкових членських внесків згідно з особистими заявами членів профспілки, з подальшим їх перерахуванням на рахунки відповідних профспілкових органів не пізніше трьох банківських днів після виплати заробітної плати працівникам.
10.1.4.Забезпечити звільнення від основної роботи представників або позаштатних працівників профспілкових органів для участі у статутних заходах на різних рівнях, а також на час короткострокового навчання із збереженням заробітної плати.
10.1.5.Не застосовувати до працівників, обраних до складу профорганів, дисциплінарних стягнень без погодження з відповідними профорганами.
10.1.6.Не допускати звільнення з роботи за ініціативою адміністрації працівників, які обрані до складу профспілкових органів і не звільнені від виробничої роботи, без згоди відповідного профоргану.
10.1.7.Забезпечити вільний доступ до матеріалів, документів, а також до усіх підрозділів і служб установи (їдальня, мед. кабінет тощо) для здійснення профкомом наданих профспілкам прав контролю за дотриманням чинного законодавства, станом охорони праці і техніки безпеки, виконанням колективного договору.
10.1.8.На підставі листа районної, обласної ради профспілки, видавати наказ про відрядження представника профкому для участі в статутних заходах на різних рівнях, а також на час короткочасного навчання.
10.1.9.Утримуватися від будь яких дій, що можуть бути розцінені як втручання у статутну діяльність профспілкової організації.
10.1.10.При виявленні профкомом порушення прав працівників, не пізніше як через три дні, вступати у переговори для вироблення заходів щодо подолання встановлених порушень.
10.1.11.На принципах соціального партнерства проводити зустрічі, консультації, інформувати профорганізацію про плани і напрями розвитку навчального закладу, забезпечувати участь профкому у нарадах та засіданнях органів управління школою.
10.2.Профком зобов'язується:
10.2.1. Посилити роз'яснювальну роботу щодо діяльності вищестоящих органів Профспілки працівників освіти і науки України, профспілкового комітету школи щодо захисту членів профспілки шляхом підвищення ролі профспілкових зборів, активізації роботи постійних комісій, інформування членів профспілки.
10.2.2.Своєчасно доводити до членів трудового колективу зміст нормативно-правових актів, що стосуються соціально-економічних інтересів працівників освіти.
10.2.3.Спрямовувати роботу профспілкового комітету на організацію контролю за своєчасним введенням в дію нормативних документів з питань трудових відносин, умов нормування праці, розподілу навчального навантаження, додержання в навчальному закладі норм трудового законодавства.
10.2.4.Посилити відповідальність голови профспілкового комітету стосовно питань захисту порушених законних прав та інтересів членів профспілки.
10.2.5.Вимагати від власника або уповноваженого ним органу розірвання трудового договору з керівником установи, якщо він порушує законодавство про працю і не виконує зобов'язань за колективним договором (ст.45 КЗпП).
Розділ 11.
Контроль за виконанням колективного договору
11.1. Сторони домовилися:
11.1.1.Визначати осіб, відповідальних за виконання окремих норм і положень колективного договору, та встановити термін їх виконання, (додаток №10 ).
11.1.2.Періодично проводити спільні засідання адміністрації та профкому, на яких інформувати сторони про хід виконання колективного договору.
11.2.3.Спільно аналізувати стан (хід) виконання колективного договору, не рідше одного разу на півроку заслуховувати звіти керівника та голови профкому про реалізацію взятих зобов'язань на загальних зборах (конференції) трудового колективу.
11.2.4.У разі несвоєчасного виконання, невиконання зобов'язань (положень) аналізувати причини та вживати термінові заходи щодо забезпечення їх реалізації. Осіб, винних у невиконанні положень колективного договору, притягати до відповідальності згідно з чинним законодавством.
11.1.5.Контроль за виконанням Договору здійснюється спільною комісією сторін (додаток №11).
Колективний договір підписаний у трьох примірниках, які зберігаються у кожної зі сторін та по місцю повідомної реєстрації.
Адміністрація зобов'язується надрукувати та розтиражувати колективний договір до__ 2019 року.
За дорученням колективу договір підписали:
Директор школи __________________ Голова профкому________________
Ткачук В.В. Денисюк О.Л.
м. п. м. п.
«_ »__________ 2019 р. «___»_________2019 р.
Додаток №1
Порядок розподілу педагогічного навантаження
на новий навчальний рік, тарифікації вчителів,
вихователів, керівників гуртків
Педагогічне навантаження вчителів, вихователів і керівників гуртків навчальних закладів усіх типів і найменувань є визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі. Розподіл педагогічного навантаження (навчання, викладання і виховання) проводиться у повній відповідності з кількістю педагогічних працівників, мережею класів, груп і гуртків на основі робочого навчального плану закладу. При цьому уповноважений власником представник - роботодавець зобов'язаний дотримуватись такого порядку розподілу навчального навантаження:
1. У січні-лютому, відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту» та «Про професійно - технічну освіту», керівник навчального закладу визначає мережу класів, груп і гуртків, погоджує її з радою, профкомом закладу та органами місцевого самоврядування, потім подає пропозиції з цих питань відділу (управлінню) освіти.
4.Згідно з положеннями статті 38 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», статей 21,.32 КЗпП України, пункту 4 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, з метою запобігання істотних змін і погіршення умов оплати праці (стаття 9 КЗпП), проект розподілу педагогічного навантаження погоджується на засіданні профкому навчального закладу.
5. Погоджений із профкомом розподіл педагогічного навантаження оголошується на педагогічній раді та доводиться до відома всіх вчителів, вихователів та керівників гуртків під особисту розписку до 31 травня.
6. У серпні тарифікаційна комісія, яку очолює керівник навчального закладу і до складу якої входять представники роботодавця, бухгалтерії і профкому, визначає розмір заробітної плати кожного вчителя, вихователя і керівника гуртка в залежності від освіти, педагогічного навантаження, стажу роботи і результатів останньої атестації, складає тарифікаційний список.
7.Результати тарифікації педагогічних працівників погоджуються з профкомом і повідомляються вчителям, вихователям і керівникам гуртків під особисту розписку до початку навчального року.
8.Не пізніше 5 вересня тарифікаційний список затверджується директором школи.
Директор школи Голова профкому
__________________ Ткачук В.В. _________________Денисюк О.Л.
Додаток №2
ЗАТВЕРДЖЕНО: _____________ ПОГОДЖЕНО:_______________ Директор школи Голова профкому
Ткачук В.В. Денисюк О.Л.
П О Л О Ж Е Н Н Я
ПРО ПРЕМІЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ
в комунальному закладі «Мізоцька спеціальна школа І-ІІ ступенів»
Рівненської обласної ради
І.Загальні положення.
1.1.Преміювання працівників здійснюється у відповідності з положенням про преміювання, яке затверджене директором школи за погодженням з профспілковим комітетом.
1.2.Премія, яка виплачується працівникам, максимальними розмірами не обмежується. Розмір премії працівникам визначається за погодженням з профспілковим комітетом в межах фонду заробітної плати на основі показників.
1.3.Директору школи премія надається до державних свят (Дня Конституції, Дня працівника освіти, Різдва Христового, Великодня) за погодженням з ПК та Рівненською обласною радою.
ІІ. Показники.
Педагогічні працівники.
2.1.Виконання Статуту школи, правил внутрішнього трудового розпорядку.
2.2.Робота по вдосконаленню освітнього процесу, забезпечення умов для засвоєння учнями навчальних програм на рівні державних вимог, сприяння розвиткові здібностей учнів, вихованців.
2.3.Робота по подоланню мовленнєвих порушень; рівень корекції в класі, групі. Рівень навчально - корекційних результатів в класі, групі.
2.4.Рівень знань про індивідуальні та мовно-психологічні особливості дітей класу, групи.
2.5.Особистий приклад в утвердженні у вихованців принципів загальнолюдської моралі; рівень вихованості учнів класу, групи.
2.6.Дотримання педагогічної етики, поваги до гідності учня.
2.7.Виконання рішень, прийнятих органами громадського самоврядування школи, наказів і розпоряджень керівника закладу, органів управління освітою.
2.8.Ефективність діяльності по організації позакласної, позашкільної роботи з учнями, участь вихованців у шкільних, районних, обласних конкурсах, фестивалях, оглядах.
2.9.Робота з профілактики правопорушень; рівень відвідування учнями школи.
2.10. Позакласна робота вчителя з предмету.
2.11.Участь у створенні та зміцненні матеріальної бази кабінетів, спалень, майстерень.
2.12.Робота з батьками, громадськістю.
2.13.Робота з озеленення території, догляд за квітниками.
2.14.Якість підвищення професійного рівня:
- виступи на педрадах, нарадах;
- участь у роботі шкільних, районних МО;
- проходження курсової перепідготовки;
- зміна кваліфікаційних категорій ;
- здобуття спеціальної освіти;
- самоосвіта;
- вивчення, запровадження досвіду, новаторства й творчості у освітній роботі.
- популяризація власного досвіду через всі форми методичної роботи в школі, області, в друкованих виданнях.
2.15.Дотримання правил техніки безпеки, охорони праці та протипожежної безпеки.
2.Адміністративно-господарський та допоміжний персонал
2.16. Сумлінне виконання посадових обов’язків .
2.17.Утримання закріплених ділянок в належному санітарному стані.
2.18.Зміцнення та збереження матеріальної бази: ремонт закріплених приміщень, догляд за територією, збереження майна і інвентарю.
2.19.Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, техніки безпеки, охорони праці та протипожежної безпеки.
2.20.Дотримання етики, моралі.
2.21.Участь у громадському житті школи, селища.
2.22.Рівень бухгалтерського обліку, якість і своєчасність здачі бухгалтерської звітності, застосування передових форм і методів обліку.
ІІІ. Періодичність та умови виплати.
3.1.Виплата премій проводиться за результатами роботи помісячно, за квартал, за підсумок року та можлива виплата до професійних та державних свят, ювілеїв працівників при умові виконання показників положення про преміювання в межах коштів фонду оплати праці.
3.2.При наявності дисциплінарних стягнень працівник повністю позбавляється заохочення (премія, надбавка, тощо) протягом строку дії даного стягнення (частина 3 стаття 151 Кодексу Законів «Про працю України» ).
3.3.В зв’язку з відсутністю на роботі працівника, пов’язаного з хворобою, зменшувати премії відповідно за тривалістю днів по лікарняних листках в такому порядку:
- до 14 днів – 5%
- від14 до 21 дня -10 %
- від 21 дня і більше -20%
В разі перебування працівників в стаціонарному відділенні лікарні, при хірургічних втручаннях премії не позбавляються.
3.4.Критерії оцінювання показників преміювання виражати в п’ятибальній системі.
3.5.Зменшувати розмір премії від (1-2)б.- на 10% за невиконання 1 пункту, за невиконання (3-4 п.)- 20%; (3-4)б.- на 5% за невиконання 1 пункту; за невиконання (3-4 п.) 10%
3.6.Збільшити на 20 % премії за виконання обов’язків голови ПК, на 10% за виконання інших громадських доручень (інспектор з охорони праці, заступник голови ПК, голови методичних об’єднань, керівникам предметних гуртків, які по тарифікації не оплачуються, секретарю педради, ППК, інших об’єднань, за виконання обов’язків скарбника при ПК і працівникам, що не перебували протягом року на лікарняному).
Додаток №3
ЗАТВЕРДЖЕНО: _____________ ПОГОДЖЕНО:_______________ Директор школи Голова профкому
Ткачук В.В. Денисюк О.Л.
П О Л О Ж Е Н Н Я
ПРО НАДАННЯ ЩОРІЧНОЇ ГРОШОВОЇ ВИНАГОРОДИ
в комунальному закладі «Мізоцька спеціальна школа І-ІІ ступенів»
Рівненської обласної ради
І.Загальні положення.
1.1. Щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам видається за сумлінну працю, зразкове виконання посадових обов’язків за умови досягнення ними успіхів у вихованні дітей, навчанні, методичному забезпеченні, відсутності порушень виконавчої і трудової дисципліни та здійснюється в межах загальних коштів, передбачених кошторисом навчального закладу на оплату праці.
1.2.Щорічна грошова винагорода за сумлінну працю, зразкове виконання посадових обов’язків надається відповідно до положення, яке затверджується керівником навчального закладу за погодженням з профспілковим комітетом.
1.3.Щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам видається на підставі наказу керівника навчального закладу, а керівникам - за наказом вищестоящої організації.
1.4.Розмір щорічної грошової винагороди не може перевищувати одного посадового окладу (ставки заробітної плати) з урахуванням підвищень.
1.5.Директору щорічна грошова винагорода встановлюється за погодженням з ПК та Рівненською обласною радою.
ІІ. Показники
Педагогічні працівники.
2.1.Виконання Статуту школи, правил внутрішнього трудового розпорядку.
2.2.Робота по вдосконаленню освітнього процесу, забезпечення умов для засвоєння учнями навчальних програм на рівні державних вимог, сприяння розвиткові здібностей учнів, вихованців.
2.3.Робота по подоланню мовленнєвих порушень; рівень корекції в класі, групі.
Рівень навчально - корекційних результатів в класі, групі.
2.4.Рівень знань про індивідуальні та мовно-психологічні особливості дітей класу, групи.
2.5.Особистий приклад в утвердженні у вихованців принципів загальнолюдської моралі; рівень вихованості учнів класу, групи.
2.6.Дотримання педагогічної етики, поваги до гідності учня.
2.7.Виконання рішень, прийнятих органами громадського самоврядування школи, наказів і розпоряджень керівника закладу, органів управління освітою.
2.8.Ефективність діяльності по організації позакласної, позашкільної роботи з учнями, участь вихованців у шкільних, районних, обласних конкурсах, фестивалях, оглядах.
2.9.Робота з профілактики правопорушень; рівень відвідування учнями школи.
2.10. Позакласна робота вчителя з предмету.
2.11.Участь у створенні та зміцненні матеріальної бази кабінетів, спалень, майстерень.
2.12.Робота з батьками, громадськістю.
2.13.Робота з озеленення території, догляд за квітниками.
2.14.Якість підвищення професійного рівня:
- виступи на педрадах, нарадах;
- участь у роботі шкільних, районних МО;
- проходження курсової перепідготовки;
- зміна кваліфікаційних категорій ;
- здобуття спеціальної освіти;
- самоосвіта;
- вивчення, запровадження досвіду, новаторства й творчості у освітній роботі.
- популяризація власного досвіду через всі форми методичної роботи в школі, області, в друкованих виданнях.
2.15.Дотримання правил техніки безпеки, охорони праці та протипожежної безпеки.
ІІІ. Періодичність та умови виплати.
3.1.Згідно статті 57 Закону України «Про освіту» :
- надання педагогічним працівникам щорічної грошової винагороди в розмірі до одного посадового окладу за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків.
3.2.Педагогам, які працюють за сумісництвом, грошову винагороду не виплачувати.
3.3. Педагогам, які працюють з неповним тижневим навантаженням, надавати щорічну грошову винагороду пропорційно до оплати праці.
3.4.В разі невиконання одного з критеріїв зменшувати розмір виплати на 10 %,
в разі невиконання кількох критеріїв (3-4) виплату зменшити на 20 % .
Додаток №4
Перелік
професій і посад працівників, які мають право
на щорічну додаткову відпустку за роботу
з шкідливими умовами праці
№ з/п | Робоче місце | Назва професії та посади | Тривалість додаткової відпустки в календарних днях |
1. | їдальня | кухар шеф-кухар | 7 |
2. | пральня | машиніст з прання та ремонту спецодягу (білизни) |
7 |
Директор школи Голова профкому
__________________ Ткачук В.В. ________________Денисюк О.Л.
Додаток №5
Перелік
робіт, при виконанні яких працівник має право
на підвищення оплати
№ з/п | Перелік робіт з несприятливими умовами праці | Розмір доплати у відсотках до окладу (ставки) |
1. | Шеф-кухар | 12% |
2. | Кухар | 12% |
3. | Кухонний робітник | 12% |
4. | Прибиральник службових приміщень | 10% |
5. | Машиніст з прання та ремонту спецодягу (білизни) | 12 % |
Директор школи Голова профкому
__________________ Ткачук В.В. _________________Денисюк О.Л.
Додаток №6
Перелік
посад працівників з ненормованим робочим днем,
які мають право на додаткову відпустку
№ з/п | Назва посади | Тривалість додаткової відпустки в календарних днях |
1. | директор | 3 |
2. | заступники
| 3 |
3. | головний бухгалтер
| 7 |
4. | бухгалтер | 7 |
5. | кастелянка кастелянка | 7 |
6. | комірник | 7 |
7. | водій | 7 |
8. | секретар-друкарка | 7 |
9. | медсестра | 7 |
10. | лікар | 7 |
11. | Інструктор з фізкультури | 7 |
12. | Бібліотекар | 7 |
Директор школи Голова профкому
__________________ Ткачук В.В. _________________Денисюк О.Л.
Додаток №7
Перелік
професій і посад з шкідливими і небезпечними
умовами праці, а також пов'язаними із забрудненням, робота наяких дає право на безоплатне забезпечення спецодягом,
спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту
№ з/п | Назва посади | Найменування спецодягу, спецвзуття та інших заходів захисту | Строк експлуатації, місяців |
1. | кухар | халат | 12 |
2. | шеф-кухар | халат | 12 |
3. | машиніст з прання білизни | халат | 12 |
4. | прибиральник службових приміщень | халат | 12 |
5. | комірник | халат | 12 |
6. | медсестра | халат | 12 |
7. | лікар | халат | 12 |
8. | робітник з обслуговування приміщень | черевики, робочий костюм | 12 |
9. | кухонний робітник | халат | 12 |
Директор школи Голова профкому
__________________ Ткачук В.В. _________________Денисюк О.Л.
Додаток № 8
Перелік
професій та посад працівників, робота на яких пов'язана
із забрудненням і яким безкоштовно видається мило
на туалетні та санітарно-гігієнічні потреби
(грамів на місяць для однієї особи)
№ з/п | Назва посади | Кількість грамів на місяць |
1. | Шеф-кухар | 150 |
2. | Кухар | 150 |
3. | Кухонний робітник | 150 |
4. | Прибиральник службових приміщень | 150 |
Директор школи Голова профкому
__________________ Ткачук В.В. _________________Денисюк О.Л.
Додаток №9
Комплексні заходи
щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійним захворюванням і аваріям
№
| Найменування заходів | Вартість робіт, тис. грн. | За планом фактично, % | Виконання | Термін виконання | Відповідальний | |
Асигнування | Практичне виконання | ||||||
| Капітальний ремонт системи опалення навчального корпусу |
|
|
| 2019 |
| Ткачук В.В. Горчак С.В. |
| Капітальний ремонт системи опалення, утеплення стін та горища приміщення їдальні |
|
|
| 2020 |
| Ткачук В.В. Горчак С.В. |
| Проведення навчання керівника з охорони праці |
|
|
| 1 раз на 3 роки |
| Ткачук В.В. |
| Придбання медичних препаратів |
|
|
| Щорічно |
| Ткачук В.В. |
| Придбання спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту |
|
|
|
|
| Ткачук В.В. |
| Забезпечення працюючих миючими засобами |
|
|
| Щорічно |
| Ткачук В.В. |
| Перевірка вогнегасника |
|
|
| Щорічно |
| Горчак С.В. |
| Просочування дерев’яних конструкцій даху навчального корпусу |
|
|
| 2020 |
| Горчак С.В. |
| Просочування дерев’яних конструкцій даху приміщення їдальні |
|
|
| 2020 |
| Горчак С.В. |
| Приведення основних фондів у відповідності до вимог нормативно-правових актів з охорони праці щодо систем природного та штучного освітлення робочих місць та інших приміщень. |
|
|
| 1 раз на 3 роки |
| Ткачук В.В.
|
| Проведення контрольних замірів опору заземлення |
|
|
| Щорічно |
| Горчак С.В. |
Директор школи Голова профкому
__________________ Ткачук В.В. _________________Денисюк О.Л.
Додаток №10
Перелік
осіб, відповідальних за виконання норм і положень
колективного договору
№ з/п | Назва розділу і номера пункту | Термін виконання | Посада, П. І. Б. відповідальних за виконання
|
1. | Р.2,4,5,6,7,8 |
| Горчак С.В. |
2. | Р.4,5,7,9 |
| Бідюк Т.Л. |
3. | Р.2,4,5,7 |
| Грицюк Л.К. |
4. | Р.2,4,5,7 |
| Горчак Ю.Я. |
5. | Р.3,6,7 |
| Ткачук В.В. |
6. | Р.10 |
| Денисюк О.Л. |
Директор школи Голова профкому
__________________ Ткачук В.В. _________________Денисюк О.Л.