На засіданні в активному полілозі обговорювалися питання про причини і наслідки булінгу в дитячому середовищі, кібербулінг та безпеку в Інтернет-просторі, профілактику залучень дітей у небезпечні квести, організацію виховної діяльності в класних колективах із запобігання булінгу. Керівники методоб'єднання особливо наголосили на вагомій ролі класного керівника та вихователя у формуванні психологічно безпечного середовища в класі, на існуванні в колективі кожного закладу такого явища, як мобінг, тобто булінг по-дорослому, яке часто майстерно приховується під словом "мир".
Шкільна психологиня ознайомила всіх із способами профілактики булінгу в школі та формами і методами роботи щодо протидії булінгу.
Заключною частиною співпраці став динамічний воркшоп "Школа - простір без насильства". Кожній групі учасників роздали капелюшки різних кольорів: жовтого, зеленого, червоного, чорного, білого та синього, у яких містилися завдання щодо поняття "булінг" та способів його профілактики. Результатом обговорення стала "MIND MAP", на якій учасники зобразили синтез теоретичної та практичної частин методоб'єднання.