4. ЗАРАХУВАННЯ ТА ДОБІР УЧНІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ
У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
4.1. Зарахування вихованців (учнів) до Закладу освіти проводиться відповідно до Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2018 № 831, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 945/32397 (далі – Порядок зарахування).
4.2. Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, окрім документів, зазначених у Порядку зарахування, подаються документи, передбачені пунктом 37 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866.
4.3. До Закладу освіти зараховуються особи зі збереженим слухом та первинно збереженим інтелектом, які мають тяжкі системні мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення мовлення І та ІІ рівня).
За наявності достатнього контингенту учнів з однорідними порушеннями мовлення (алалія, афазія, заїкуватість тощо) створюються окремі класи з обов’язковим обліком мовленнєвого рівня кожного учня.
4.4. Не зараховуються до Закладу освіти особи, які мають знижений слух або мовленнєві порушення, що можуть бути виправлені в процесі індивідуальних занять з учителем-логопедом.
4.5. До 1 класу Закладу освіти зараховуються, як правило, діти не молодші ніж 6 років, які потребують постійної додаткової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення їх права на освіту.
Відповідно до особливостей розвитку та стану здоров’я особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття початкової освіти з іншого віку, а тривалість здобуття ними початкової та базової середньої освіти може бути подовжена з доповненням освітньої програми корекційно-розвитковим складником.
4.6. До Закладу освіти можуть зараховуватися особи з інших адміністративно-територіальних одиниць, у підпорядкуванні яких немає відповідного спеціального закладу освіти. Керівник Закладу освіти зараховує таку особу та за потреби узгоджує із Власником Закладу освіти організаційні питання щодо утримання особи з особливими освітніми потребами в Закладі освіти.
4.7. У разі відновлення здоров'я вихованці (учні) Закладу освіти в установленому порядку переводяться до іншого типу закладу загальної середньої освіти за місцем проживання дитини чи за вибором батьків (осіб, які їх замінюють).
4.8. У освітньому процесі школи реалізується ідея соціалізації особистості.Діти, члени однієї сім'ї /брати, сестри/, направляються в один заклад, за винятком, коли за медичними показниками або з інших (поважних) причин їх виховання має здійснюватись окремо.